Ćwiczenia na jędrną twarz

Każda kobieta chciałabym zapewne mieć zawsze piękną i gładką twarz. Większość z nich niestety decyduje się na botoks, a przecież w bardzo prosty sposób można zapewnić skórze jędrność każdego dnia, wystarczy jedynie odrobina chęci. Lifting oczu: unieś brwi wskazującymi palcami, a następnie zamykaj i otwieraj na przemian powieki, ćwiczenie wykonuj w 5 seriach, po 15 razy. Zmarszczki na czole można zredukować poprzez wsmarowywanie tłustego kremu oraz masaż w kierunku od brwi do linii włosów. Taki zabieg zredukuje nie tylko dotychczasowe zmarszczki, ale także będzie zapobiegał powstawaniu nowych. Ujędrnianie szyi i podbródka: wysuwaj do przodu żuchwę i podbródek, ćwiczenie należy wykonywać 50 razy następnie przez pół minuty zataczać żuchwą owalne koła.Takie ćwiczenie powinno się wykonywać codziennie, najlepiej przed pójściem do łóżka i z rana po przebudzeniu. Powyższe ćwiczenia nie tylko wzmocnią mięśnie twarzy i ujędrnią naszą skórę redukując zmarszczki, ale także pozwolą nam zaoszczędzić pieniądze, które w późniejszym czasie wydalibyśmy na botoks. Poza tym tak jak każde ćwiczenie, ruch fizyczny, tak i tak zwany 'fitness twarzy' poprawi nam samopoczucie i humor na resztę dnia.

copyright 2011